Fuarların Mobilya Sektörüne Etkisi
Fuarların Mobilya Sektörüne Etkisi
Fuar sektöründe yaşadığımız gelişmeler ve pazarda meydana gelen yeni oluşumlar rekabetinde yoğun bir şekilde yaşadığı ortam doğurmuştur. Bugün artık sadece kaliteli mal üretip pazara sunmak başarı elde etmek ve satış yapabilmek için yeterli görülmemektedir.
Çünkü günümüz koşullarında tüketiciler aynı malın değişik fiyat kalite ve biçimleri ile karşılaşabilmekte ve ihtiyacı olan mal ve hizmetin değişik alternatifler arasından seçme şansına sahip olmaktadır. Bu sebeple fuarların birçok faydası vardır hem satıcı hem de alıcı aynı faydada yararlanmaktadır.
Birçok alanda herkese fırsat tanıyan mobilya fuarlarının hem üreticilerin, hem perakende satışı gerçekleştiren firmaların inanılmaz bir sosyal ağa ulaşması için tercih edilmesi gereken en güzel yerdir.
Bizlerde EVAÇ MOBİLYA olarak bu ağı en iyi şekilde kullanmak ve sınırsız mobilya çeşitliliğimiz ile sizlere hem kendi patentli ürünlerimizi sunmak ve doğru tercih yapmanıza sebep olmak için bir yer olduğunu biliyoruz.
Firmalar, bu işletmeleri, aradaki mekânsal ve zamansal uzaklık nedeniyle genellikle Pazar analizleri, tüketici taleplerini belirleyen pazarlama araştırmaları, reklam etkinliği ölçümleme araştırmaları gibi yöntemlerle gerçekleştirmekte ve müşteriyle gerçek anlamda fiziksel bir ilişki kurmaktadır.
Konuya bu perspektiften baktığımızda ticari hususlar fuarlarının firmalar açısından önemi açıkça ortaya çıkmaktadır. Çünkü ticari ihtisas fuarları, günümüz Pazar koşullarında üretici ile tüketicileri, alıcı ve satıcıları karşı karşıya getirebilen, bu gruplar arasında karşılıklı, yüz yüze bir ilişki kurulmasını sağlayabilen nadir aktivitelerden bir tanesidir. 2024 Ocak ayında yapılacak olan Tüyap Mobilya Fuarında Evaç Mobilyada mevcuttur.
İhtisas fuarları sayesinde katılımcı firmalar, iş yaptıkları müşterileri ile yüz yüze iletişim kurmakta, onların firmaları ve ürünleri hakkında düşündüklerini ilk kaynaktan öğrenme şansına sahip olmakta ve firma tanıtımlarını bizzat müşterilerin kendilerine, araya başka herhangi kişi ya da kitle iletişim aracını sokmadan gerçekleştirebilmektedir.
Fuar alanında katılımcı firma için anahtar konumda olan müşterilere gösterilen konukseverlik, bu kimselere fuar dönemi boyunca yakından ilgilenilmesi ve otellerde özel yerler ayırtılması, birebir yapılan toplantılar, bu müşterilerin sergi alanına ulaşımları ve diğer özel ihtiyaçlarının karşılanması gibi ayrıcalıklı işlemlerle mevcut ilişkilerin sağlamlaştırılması yönünde önemli adımlar atılmaktadır.
İhtisas fuarları, mevcut ilişkiler üzerindeki faydasının yanında yeni yüzlerde karşılamak adına da önem kazanmaktadır. Ustalaşmak ve gelişmek için fuarların, yüksek ilgi düzeyine sahip ziyaretçileri işletme standına çekmesi açısından bulunmaz bir fırsat olarak görülmektedir.
İSTANBUL MOBİLYA FUARLARI ;
İstanbul Mobilya Fuarı –TÜYAP
İstanbul Mobilya Fuarı – CNR İMOB
Bu ve bunun gibi birçok bilgi ve kaynak için EVAÇ BLOG sayfamızı takip edebilirsiniz.